Hoe pak je slaapproblemen aan
arrow_drop_up arrow_drop_down

Hoe pak je slaapproblemen aan!

Inslapen, doorslapen en fitter wakker worden zonder wekker

Bekijk de video en leer hoe slaapproblemen ontstaan en wat je eraan kan doen!


  • Geen uren meer wakker liggen 
  • Niet meer voortdurend vermoeid zijn en tegen alles opzien
  • Geen angst meer om te gaan slapen
  • Niet urenlang liggen piekeren 
  • Geen uitstelgedrag meer om te gaan slapen

Ontdek terug het plezier van een gezonde slaap! (207€)

Dit combipakket omvat in totaal onbeperkte toegang tot 2 online thema-trainingen:

1. Chronische stress aanpakken en je energie opbouwen

2. Methodes om je slaappatroon te herstellen: inslapen, doorslapen, fitter wakker worden

+ NU TIJDELIJK GRATIS: Thematraining 'Hoe haal je het maximale uit je brein?'

+ BONUS voor iedereen die voor 5 november start: gratis live workshop!

Methodes om mentaal tot rust te komen

Je leert je hersenactiviteit zelf te sturen en je gedachten te stoppen wanneer je wil.

Bouw terug je energie op

Je leert methodes om terug je batterijen op te laden zodat je dag na dag weer meer energie krijgt.

Pak je chronische stress aan 

Je leert diverse methodes om aan je chronische stress te werken, zodat je beter gaat functioneren, met meer concentratie, beter geheugen ...

Herprogrammeer je slaappatroon

Je leert verkeerde gewoontes in je slaappatroon te veranderen zodat je weer gaat doorslapen en/of vroeger in je bed geraakt.

Je leert je biologische klok te 'programmeren'

Hierdoor ben je in staat om wakker te worden op het moment dat jij zelf verkiest, zonder wekker.

Ontdek de capaciteiten van je brein

Je verwerft heel wat kennis en inzichten in de werking van je brein, waardoor je meer controle krijgt over je eigen functioneren.

Ik ben een bijna 47-jarige mama van een 7-jarig zoontje.

De laatste 2,5 jaren kamp ik enorm met slapeloze nachten, maar als

ik even terug kijk, dateren mijn problemen toch al van heel wat langer.

De slapeloze nachten werden door mij vooral de laatste jaren ingevuld

door ’s nachts tv te kijken en vroeg (20.30 uur) of laat (na 0 uur)

te gaan slapen. Zo kon ik een aantal uren doorslapen. Ik heb overal

in het huis geslapen: in de living – op zolder – aan de andere kant

van mijn bed – in het bed van ons zoontje – ...

Toen ik de morgen na de eerste cursusavond wakker werd, kon ik

het maar niet geloven. Ik had de nacht – zonder wakker te worden –

doorgeslapen, daarnaast zo zalig geslapen en ik voelde me enorm uitgerust en ik kon de dag super aan.

Gedurende de ganse lessenreeks, heb ik mij heel goed gevoeld. 

Nu doe ik nog steeds voornamelijk de slaapoefening en dit vooral net voordat ik ga 

slapen. Ik doe deze liggend in bed, zodat ik direct kan inslapen en als ik

tijdens de nacht eens wakker word, doe ik de oefening ook. 

Ik merk dat ik weer meer uitgerust wakker word, meer energie heb

en innerlijk rustiger ben. Bedankt!

Nancy D.

Veel gestelde vragen

1/ Ik ben niet technisch aangelegd, daarom spreekt online leren me niet aan:

Je hoeft helemaal niets van techniek te kennen. Je krijgt een link met paswoord en login en je kan meteen aan de slag gaan. Alles is opgenomen net alsof ik voor je zit en je vertel wat je moet doen. Alle oefeningen kan je nadien gemakkelijk doen met audio ondersteuning, ook op je smartphone.

2/ Ik kan me niet ontspannen wanneer ik achter mijn computer moet zitten:

Dat is ook helemaal niet nodig. Je kan alles ook bekijken via een tablet of op je smartphone, liggend in je zetel of je bed, net alsof je naar tv kijkt.

3/ Ik heb geen tijd, mijn dag zit vol, daardoor slaap ik ook te weinig

Het hoeft niet heel erg veel tijd te vragen om terug beter te leren slapen. Bepaalde oefeningen zijn bedoeld om ze in je bed te doen, terwijl je normaal toch wakker ligt en je ergert. Het is dus geen extra tijd. Bovendien ga je door dit toe te passen sneller inslapen en na een week of twee ook al beter doorslapen (soms ook al vanaf de eerste dag). Dan heb je overdag meer energie en zal je merken dat je meer gedaan krijgt. Dit geeft je dan weer meer tijd om ook overdag wat extra aandacht aan jezelf te besteden waardoor je nog beter gaat slapen en nog meer energie krijgt, ...

4/ Hoeveel tijd moet ik eraan besteden?

Het beste resultaat bekom je wanneer je 2x 15 à 20 minuten per dag oefeningen doet + liggend in je bed wanneer je niet kan slapen. Zodra je slaap weer beter is volstaat het om 1x 15 minuten per dag in te plannen.
Alle video's zijn opgedeeld in kleine stukken van 10 à 15 minuten zodat je die gemakkelijk ergens tussenin kan bouwen.

5/ Hoelang duurt het vooraleer ik effect heb?

Dat is natuurlijk wel individueel verschillend afhankelijk van de ernst van je slaapprobleem. Sommige mensen slapen vanaf de eerste oefening goed, de meesten hebben na 1 à 2 weken oefenen al een duidelijke verbetering, een kleine groep heeft 3 à 4 weken nodig. Eenmaal de verbetering merkbaar is, hoef je alleen maar verder toe te passen wat je hebt geleerd en dag na dag zal je nog beter slapen en meer energie opbouwen.

6/ Ik heb graag persoonlijke ondersteuning

Wanneer je ook lid wordt van de selfcoaching community, heb je elke dag een coach bij de hand. Maar zelfs als je geen community lid bent, dan kan je ons gerust contacteren wanneer je niet goed weet hoe er aan te beginnen.
Je krijgt volledig advies op maar van jouw noden zodat je 100% weet wat en hoe je het moet doen.

Krijg nu direct toegang tot een goede nachtrust !